Konkurs_mgr_2016_plakat_A3_prev

Konkurs
„Teraz Polska Promocja i Rozwój"

na najlepszą pracę magisterską dotyczącą konkurencyjności Polski
X edycja 2016

 


Ruszyła już, jubileuszowa, X edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój" na najlepszą pracę magisterską z zakresu konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej, marketingu terytorialnego i narodowego, zdolności konkurencyjnej kraju, jego wyzwań rozwojowych oraz promocji Polski w kraju i na świecie.

Oczekujemy prac magisterskich poświęconych zagadnieniom istotnym z punktu widzenia potrzeby wpierania konkurencyjności oraz wzmacniania źródeł wzrostu i rozwoju gospodarczego Polski.

Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne, praktyki i staże oraz możliwość zgłoszenia fragmentów nagrodzonych prac do publikacji w formie e-booka pt. „Teraz Polska Promocja – tom 8".

Oprócz głównych nagród pieniężnych ustanawiane są także nagrody specjalne:

  • Nagroda Ministra Rozwoju dla najlepszej pracy dotyczącej promocji gospodarczej Polski;
  • Nagroda Ministra Sportu i Turystyki dla najlepszej pracy dotyczącej promocji sportu i turystyki;
  • Nagroda Ministra Spraw Zagranicznych dla najlepszej pracy dotyczącej promocji wizerunkowej Polski oraz promocji dyplomatycznej  (pod warunkiem jej ustanowienia przez Ministra);
  • Nagroda Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi dla najlepszej pracy dotyczącej promocji polskiej branży i produktów rolno-spożywczych oraz promocji obszarów wiejskich w agroturystyce;
  • Nagroda Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla najlepszej pracy dotyczącej promocji polskiej nauki;
  • Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dla najlepszej pracy dotyczącej promocji kultury polskiej;Nagroda Ministra Energii dla najlepszej pracy magisterskiej dotyczącej promocji Polskiej gospodarki energetycznej;
  • Nagroda Ministra Cyfryzacji dla najlepszej pracy magisterskiej dotyczącej promocji cyfryzacji/informatyzacji Polski;
  • Nagroda Instytutu Adama Mickiewicza dla najlepszej pracy dotyczącej promocji kultury polskiej zagranicą.

 

KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ

TEMATYKA KONKURSU

WYDZIAŁ

HASŁA GŁÓWNE

HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE

  • EKONOMIA
  • FINANSE
  • STUDIA LOKALNE I REGIONALNE

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

  • INNOWACYJNOŚĆ
  • PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
  • KONKURENCYJNOŚĆ
  • rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
  • konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
  • badania i rozwój
  • rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
  • umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
  • rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
  • strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
  • marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
  • SOCJOLOGIA
  • PSYCHOLOGIA
  • NAUKI SPOŁECZNE
  • FILOZOFIA
  • PRAWO I ADMINISTRACJA
  • KULTUROZNAWSTWO

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

  • LUDZIE
  • POTENCJAŁ
  • UWARUNKOWANIA
  • marka Polska, promocja Polski w świecie
  • wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
  • dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
  • instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
  • marketing polskich miast i regionów
  • spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
  • rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
  • NAUKI POLITYCZNE
  • DZIENNIKARSTWO
  • STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE

POLSKA W ŚWIECIE:

  • TOŻSAMOŚĆ
  • WIZERUNEK
  • PROMOCJA
  • promocja Polski w świecie
  • Polska w stosunkach międzynarodowych
  • działania marketingowe polskich miast i regionów
  • promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
  • wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
  • WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH

  • rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
  • produkty i specjalności regionalne
  • międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
  • rozwój obszarów wiejskich
  • ZARZĄDZANIE
  • MARKETING

PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA

  • marka Polska, promocja Polski w świecie
  • działania marketingowe polskich miast i regionów
  • międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
  • dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
  •  skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
  • polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
  • TURYSTYKA
  • REKREACJA
  • SPORT

ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU

  • rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
  • konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
  • produkty i specjalności regionalne

 

Na prace magisterskie obronione nie wcześniej niż 1 stycznia 2015 roku

czekamy do 20 października 2016



Zgłoś pracę

Poznaj regulamin Konkursu

 

wtorek, 10 maja 2016 07:45 Poprawiony: poniedziałek, 18 lipca 2016 13:18 Wpisany przez Anna Bogusz