Informacje dla kandydatów na studia:

  • Rekrutacja na studia podyplomowe rozpoczyna się od 01.05.2019r. i odbywa się bez egzaminów wstępnych.
  • W rekrutacji biorą udział jedynie osoby, które w terminie do 26.10.2019 r. dostarczą komplet dokumentów.
  • Rekrutacja na semestry letnie rozpoczyna się od 01.01.2020r. i odbywa się bez egzaminów wstępnych.
  • W rekrutacji biorą udział jedynie osoby, które w terminie do 28.02.2020 r.  dostarczą komplet dokumentów.
  • Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc (ok. 30 osób) o przyjęciu na studia decyduje kolejność składanych dokumentów.
  • Na studia podyplomowe przyjmowane są osoby, które posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych (magisterskich, inżynierskich, licencjackich), w przypadku niektórych pedagogicznych kierunków studiów podyplomowych wymagany jest dokument potwierdzający uzyskanie uprawnień nauczycielskich (tj. suplement do przedkładanego dyplomu ukończenia studiów, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie przygotowania nauczycielskiego, kurs kwalifikacyjny lub inne zaświadczenie świadczące o posiadaniu uprawnień do nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć.
  • Warunkiem uruchomienia studiów podyplomowych jest zebranie minimalnej liczby uczestników.
  • Termin rozpoczęcia studiów podyplomowych może zostać przesunięty do momentu zebrania wymaganej grupy słuchaczy.
  • Informacja o uruchomieniu lub nie uruchomieniu danej edycji studiów zostanie przesłana kandydatowi na wskazany adres e-mail.
  • Decyzja o przyjęciu na studia podyplomowe zostanie przekazana kandydatom do jednego miesiąca po zakończeniu rekrutacji na danym kierunku.
     

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe zobowiązani są:

  1. Zarejestrować się elektronicznie na stronie http://irk.pswbp.pl/INTERNETOWA REJESTRACJA KANDYDATÓW - IRK;
  2. Wnieść opłatę rekrutacyjną w wysokości 100 zł na wygenerowane w IRK indywidualne konto, w tytule przelewu należy wpisać „imię i nazwisko”, studia podyplomowe, „kierunek studiów”;
  3. Wydrukować podanie z IRK (możliwość wydrukowania podania po uzupełnieniu wszystkich zakładek z wyłączeniem zakładki - wykształcenie i wniesieniu opłaty rekrutacyjnej);
  4. Dostarczyć komplet dokumentów do ostatniego dnia rekrutacji (osobiście lub drogą pocztową) pod następujący adres: PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 95/97, 21-500 Biała Podlaska, pokój 335 R  (z dopiskiem Akademickie Centrum Edukacji Ustawicznej);
  5. Wnieść opłatę za I semestr przed rozpoczeciem pierwszych zajęć.

Uwaga!
Samo zarejestrowanie się w systemie nie wystarczy - konieczne jest dostarczenie kompletu dokumentów.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność składanych dokumentów.
Dokumenty niekompletne lub niepodpisane nie będą poddawane weryfikacji.

Wymagane dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na studia wydrukowane z indywidualnego konta kandydata;
  2. kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu), tegoroczni absolwenci uczelni wyższych, którzy
    w momencie rekrutacji nie odebrali jeszcze dyplomu, mogą złożyć zaświadczenie o ukończeniu studiów wyższych wydane przez dziekanat, a po otrzymaniu dyplomu donieść jego kserokopię.
    W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego;
  3. dokument potwierdzający uzyskanie uprawnień nauczycielskich (dotyczy następujących kierunków studiów podyplomowych: Edukacja wczesnoszkolna z elementami informatyki, Wychowanie przedszkolne z podstawami logopedii, Terapia pedagogiczna z podstawami logopedii);
  4. dowód osobisty (do wglądu);
  5. jedna aktualna fotografia kolorowa, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego;
  6. kserokopia odpisu aktu małżeństwa, w przypadku gdy nazwisko na dyplomie i obecnie używane są różne (odpis do wglądu).
środa, 16 kwietnia 2014 14:00 Poprawiony: czwartek, 09 maja 2019 07:51 Wpisany przez Andrzej Borodijuk