Ogólne

Outlook-Logo  Microsoft-Teams-Logo

Szanowni Państwo, Studenci ABNS,

W związku z niedawną zmianą nazwy Uczelni, aktualizacji uległy również nazwy domen z @student.pswbp.pl na @stud.akademiabialska.pl.

W celu zachowania spójności i przejrzystości metod logowania, Dział Teleinformatyczny aktualizuje nazwy kont w grupie obecnych studentów, w usłudze Microsoft Teams oraz adresy studenckiej poczty email, obsługiwanej przez Microsoft Outlook.

Więcej…

Ogólne

Z powodu wyjazdu służbowego zajęcia z dr Agnieszką Gałecką
na kierunkach Ekonomia, Finanse i Rachunkowość i Zarządzanie, w terminie 6-14.10.2022r. zostają odwołane.
Harmonogram odpracowania zajęć zostanie umieszczony w terminie późniejszym.

Ogólne

Z powodu wyjazdu służbowego zajęcia z dr Agnieszką Cyburt
na kierunkach Ekonomia oraz Finanse i rachunkowość, w terminie 6-14.10.2022r. zostają odwołane.
Harmonogram odpracowania zajęć zostanie umieszczony w terminie późniejszym.

Ogólne

UWAGA STUDENCI I ROKU
Logowanie do Wirtualnej Uczelni udostępnione zostanie w dniu 3.10.2022 r.
Logowanie do usługi Teams i poczty email udostępnione zostanie w dniu 10.10.2022 r.

wu-naglowek 

Więcej…

Ogólne

Szanowni Państwo,
Drodzy pracownicy i studenci,

informuję, że uczelnia planuje przystąpić do miejskiej sieci dystrybucji preparatu jodowego.

Proszę o zapoznanie się z ulotką producenta preparatu jodku potasu i skonsultowanie z lekarzem rodzinnym, czy istnieją przeciwwskazania do przyjęcia preparatu.

Ulotka-informacyjna-dla-pacjenta-jodek-potasu-TFZ65mg.pdf

Charakterystyka-produktu_Jodek-Potasu-TZF-65mg.pdf

Z poważaniem,
Justyna Niewińska
Kanclerz
Akademii Bialskiej Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II

Ogólne

Z powodu zwolnienia lekarskiego zajcia dydaktyczne na
kierunkach Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość,
w terminie 04-10.10.2022r. z dr Mariuszem Pyrą zostają odwołane.

Ogólne

Uprzejmie informujemy i zapraszamy wszystkich studentów, którzy na mocy decyzji komisji ds. przyznawania miejsc w DS. otrzymali miejsce na rok akademicki 2022/23 do dokonania wszelkich formalności związanych z  zakwaterowaniem -  do Domu Studenta przy ul. Sidorskiej 107 w dniach:

30 września br. (tj. piątek) – w godzinach 8.00 – 18.00

01 października br. (tj. sobota) – w godzinach 8.00 – 18.00

W dniu 02 października (tj. niedziela) nie będzie możliwości zakwaterowania się!

Więcej…

Ogólne

Strona 1 z 6

pierwsza
poprzednia
1