Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować o wynikach zmagań w grze symulacyjnej Marketplace.

Zwycięską drużyną, która uzyskała najlepszy wynik podczas rozgrywki jest zespół o nazwie Metal Shark z Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Norwida w skład którego wchodzą uczennice: Wiktoria Korniluk, Joanna Tarasiuk, Marta Woroszyło.

Uczestnicy symulacji mieli możliwość nabycia kompleksowej, praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu rozwoju działalności gospodarczej. Uczniowie pod nadzorem przeszkolonego koordynatora - instruktora gry symulacyjnej Marketplace podejmowali decyzje w toku 6-tygodniowej rozgrywki. W oparciu o potrzeby klientów formułowali wstępną strategię marketingową i decyzje dotyczące marki, ceny, reklamy i dystrybucji. Informacje zwrotne od klientów, dane konkurentów i raporty rentowności stanowiły wyzwanie dla uczniów, aby dostosować strategię w dynamicznym i wysoce konkurencyjnym środowisku.

Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszych działaniach Projektu!

czwartek, 12 listopada 2020 15:18 Wpisany przez Arkadiusz Franczuk