 Dział plików - strona główna
		 Dział plików - strona główna
			
		 Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
			Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
		 Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
			Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
		
		 RSS
		 RSS
		 RSS
		 RSSWersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.
 08 WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA OBSZARACH WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
		08 WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA OBSZARACH WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO 		
			 Pobierz
		 Pobierz 03 EVENT MARKETING JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH ŁÓDZKIEGO SAMORZĄDU
		03 EVENT MARKETING JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH ŁÓDZKIEGO SAMORZĄDU 		
			 Pobierz
		 Pobierz 12 POLITYKA INWESTYCYJNA WAŻNYM INSTRUMENTEM DETERMINUJĄCYM KONKURENCYJNOŚĆ I ROZWÓJ GMINY
		12 POLITYKA INWESTYCYJNA WAŻNYM INSTRUMENTEM DETERMINUJĄCYM KONKURENCYJNOŚĆ I ROZWÓJ GMINY 		
			 Pobierz
		 Pobierz 01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW
		01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW 		
			 Pobierz
		 Pobierz 09 SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000
		09 SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000 		
			 Pobierz
		 Pobierz 04 PARK TECHNOLOGICZNY JAKO KORZYŚĆ TERYTORIALNA I PODMIOT MARKETINGU TERYTORIALNEGO
		04 PARK TECHNOLOGICZNY JAKO KORZYŚĆ TERYTORIALNA I PODMIOT MARKETINGU TERYTORIALNEGO 		
			 Pobierz
		 Pobierz 06 PUBLIC RELATIONS W DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
		06 PUBLIC RELATIONS W DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO 		
			 Pobierz
		 Pobierz 16 SPRAWOZDANIE Z OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ „KRAJOBRAZ KULTUROWY A TURYSTYKA”
		16 SPRAWOZDANIE Z OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ „KRAJOBRAZ KULTUROWY A TURYSTYKA” 		
			 Pobierz
		 Pobierz 13 RECENZJA ROZPRAWY JAROSŁAWA GOŁĘBIEWSKIEGO PT." EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH W GOSPODARCE ŻYWNOŚCIOWEJ"
		13 RECENZJA ROZPRAWY JAROSŁAWA GOŁĘBIEWSKIEGO PT." EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH W GOSPODARCE ŻYWNOŚCIOWEJ" 		
			 Pobierz
		 Pobierz 02 STRATEGIA ROZWOJU MIASTA JAKO PRZEDMIOT TRANSAKCJI BIZNESOWYCH NA PRZYKŁADZIE UKRAINY
		02 STRATEGIA ROZWOJU MIASTA JAKO PRZEDMIOT TRANSAKCJI BIZNESOWYCH NA PRZYKŁADZIE UKRAINY 		
			 Pobierz
		 Pobierz