You have downloaded this file 0 times in the last 24 hours, limit is 0.
Your file downloads total 0 in the last 24 hours, limit is 0.

02 ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ REGIONÓW Pobierz

Opis:

Artykuł dotyczy analizy źródeł pozyskiwania przewagi konkurencyjnej przez regiony. Analiza jest jednym
z niezbędnych elementów tworzenia strategii rozwoju regionu, w tym także kreowania wizerunku danego obszaru. W warunkach
gospodarki rynkowej wszelkie działania, również podejmowane przez samorządy lokalne, powinny opierać się
na zasadach marketingu. Świadomość tego jest coraz bardziej powszechna, jak również widoczne są różnorodne działania
podejmowane w tym zakresie. Celem artykułu jest dokonanie przeglądu strategii rozwoju regionów w Polsce oraz zebranie
informacji na temat źródeł przewag konkurencyjnych wskazanych w tych strategiach w kontekście podejmowania działań
marketingowych, w tym tworzenia wizerunku jednostki terytorialnej.

Rozmiar:
229.7 KB
Autor:
Karolina Ertmańska, Leonid Worobjow
Wersja z dnia:
15.03.2013