You have downloaded this file 0 times in the last 24 hours, limit is 0.
Your file downloads total 0 in the last 24 hours, limit is 0.

02 ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ REGIONÓW Pobierz

Dziękujemy za pobranie 02 ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ REGIONÓW

Jeśli pobieranie nie rozpocznie się automatycznie za parę sekund, kliknij odnośnik Pobierz powyżej

Opis:

Artykuł dotyczy analizy źródeł pozyskiwania przewagi konkurencyjnej przez regiony. Analiza jest jednym
z niezbędnych elementów tworzenia strategii rozwoju regionu, w tym także kreowania wizerunku danego obszaru. W warunkach
gospodarki rynkowej wszelkie działania, również podejmowane przez samorządy lokalne, powinny opierać się
na zasadach marketingu. Świadomość tego jest coraz bardziej powszechna, jak również widoczne są różnorodne działania
podejmowane w tym zakresie. Celem artykułu jest dokonanie przeglądu strategii rozwoju regionów w Polsce oraz zebranie
informacji na temat źródeł przewag konkurencyjnych wskazanych w tych strategiach w kontekście podejmowania działań
marketingowych, w tym tworzenia wizerunku jednostki terytorialnej.

Rozmiar:
229.7 KB
Autor:
Karolina Ertmańska, Leonid Worobjow
Wersja z dnia:
15.03.2013