Drodzy studenci przebywający obecnie zagranicą! W związku z przeprowadzką biura oraz utrudnieniami z tym związanymi m.in. brakiem dostępu do Internetu, a co za tym idzie niemożliwością pozostania z Wami w stałym kontakcie mailowym, w razie jakichkolwiek problemów, wniosków lub pytań proszę o przesyłanie wiadomości mailowych (z dopiskiem ERASMUS w temacie) na adres mailowy kancelarii uczelni:
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
.
Osobom, które na dniach kończą swoją praktykę i zastanawiają się jakie dokumenty należy uzyskać od instytucji goszczącej, przypominam, że dokumentami, które podlegają rozliczeniu są „Confirmation of Stay” oraz „Reference letter.”
Na wszelkie wiadomości wysłane od dnia 16 września, uczelniany koordynator Programu Erasmus odpowie jak tylko problemy techniczne zostaną naprawione.
W imieniu Uczelni przepraszam za spowodowane przeprowadzką biura niedogodności.
19.09.2013 08:01