 Dział plików - strona główna
		 Dział plików - strona główna
			
		 Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
			Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
		 Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
			Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
		 Tom VI, nr 2, rok 2013
		
			Tom VI, nr 2, rok 2013
		
		
		 Pobierz
		 PobierzStreszczenie: Artykuł ma charakter teoretyczny. W części wprowadzającej przedstawiono definicję gospodarki kreatywnej,w oparciu o którą budowane są teorie miasta kreatywnego. Drugą część poświęcono najczęściej spotykanym w literaturze przedmiotu różnorodnym ujęciom miasta kreatywnego. W trzeciej części opisano podstawowe teorie dotyczące społeczeństwa charakterystycznego dla miast kreatywnych (teoria klasy kreatywnej, teoria 3T, creative milieu). Całość kończy zestawienie najważniejszych problemów, jakie stoją aktualnie przed rozwojem miast kreatywnych.