 Dział plików - strona główna
		 Dział plików - strona główna
			
		 Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
			Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
		 Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
			Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
		
		 RSS
		 RSS
		 RSS
		 RSSWersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja elektroniczna.
 13 STRESZCZENIE ROZPRAWY DOKTORSKIEJ: Marketing jako metoda wzmacniająca konkurencyjność gmin na przykładzie województwa lubelskiego
		13 STRESZCZENIE ROZPRAWY DOKTORSKIEJ: Marketing jako metoda wzmacniająca konkurencyjność gmin na przykładzie województwa lubelskiego 		
			 Pobierz
		 Pobierz 14 STRESZCZENIE ROZPRAWY DOKTORSKIEJ: Wielofunkcyjność rolnictwa jako podstawa zrównoważonego rozwoju wsi w skali lokalnej
		14 STRESZCZENIE ROZPRAWY DOKTORSKIEJ: Wielofunkcyjność rolnictwa jako podstawa zrównoważonego rozwoju wsi w skali lokalnej 		
			 Pobierz
		 Pobierz 09 PLASTYCZNOŚĆ INNOWACYJNA JAKO CZYNNIK ROZWOJU BRANŻY TURYSTYCZNEJ NA OBSZARACH O WYSOKIM BEZROBOCIU
		09 PLASTYCZNOŚĆ INNOWACYJNA JAKO CZYNNIK ROZWOJU BRANŻY TURYSTYCZNEJ NA OBSZARACH O WYSOKIM BEZROBOCIU 		
			 Pobierz
		 Pobierz 11 KIERUNKI ZMIAN STRUKTURY PRODUKTOWEJ I KANAŁÓW SPRZEDAŻY W SEKTORZE UBEZPIECZENIOWYM W POLSCE I W UNII EUROPEJSKIEJ W LATACH 2002-2008
		11 KIERUNKI ZMIAN STRUKTURY PRODUKTOWEJ I KANAŁÓW SPRZEDAŻY W SEKTORZE UBEZPIECZENIOWYM W POLSCE I W UNII EUROPEJSKIEJ W LATACH 2002-2008 		
			 Pobierz
		 Pobierz 08 KSZTAŁTOWANIE ORIENTACJI MARKETINGOWEJ JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ W KONTEKŚCIE ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ (NA PRZYKŁADZIE WOJ. PODKARPACKIEGO)
		08 KSZTAŁTOWANIE ORIENTACJI MARKETINGOWEJ JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ W KONTEKŚCIE ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ (NA PRZYKŁADZIE WOJ. PODKARPACKIEGO) 		
			 Pobierz
		 Pobierz