Akademia Bialska Nauk Stosowanych : RSS

Tom IV, nr 2, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

: ID | | | | Submitter | |
Page:  « Previous 1 2

17 Spis treści

:
108.3 KB
:
28.12.2011

01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW

:
Streszczenie: Autor przedstawił istotę oraz główne uwarunkowania i etapy strategii pozycjonowania jednostek terytorialnych. Problem wyraźnie z...
:
220.6 KB
:
27.12.2011

09 SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000

:
Streszczenie: W opracowaniu dokonano oceny aktywności władz samorządowych 14 gmin regionu Zielone Płuca Polski w realizacji działań marketing...
:
220.6 KB
:
28.12.2011

06 PUBLIC RELATIONS W DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

:
Streszczenie: W niniejszym opracowaniu przedstawiono zagadnienie wykorzystania public relations (PR) w komunikacji marketingowej jednostek samorzą...
:
298.1 KB
:
27.12.2011

08 WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA OBSZARACH WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO

:
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie wybranych instrumentów z zakresu marketingu terytorialnego kierowanych przez władze samorząd...
:
260.1 KB
:
28.12.2011
Page:  « Previous 1 2