You have downloaded this file 0 times in the last 24 hours, limit is 0.
Your file downloads total 0 in the last 24 hours, limit is 0.

10_informacja_i_promocja37695.pdf Pobierz

Dziękujemy za pobranie 10_informacja_i_promocja37695.pdf

Jeśli pobieranie nie rozpocznie się automatycznie za parę sekund, kliknij odnośnik Pobierz powyżej

Opis:

Streszczenie: Praca poświęcona ocenie informacji i promocji jako instrumentów działalności marketingowej na rzecz agroturystyki. Przedstawiono od strony teoretycznej system informacji jako czynnik rozwoju agroturystyki, terminologie promocji propagowaną przez różnych autorów i podmioty oraz ich role w działalności promocji agroturystyki. Szczególną uwagę poświęcono samorządom i stowarzyszeniom, w tym Polskiej Organizacji Turystycznej. Słowa kluczowe: informacja, promocja, gospodarstwa agroturystyczne

Rozmiar:
225.5 KB
Autor:
Mikołaj Jalinik, Sławomir Jerzy Snarski
Wersja z dnia:
03.09.2011