 Dział plików - strona główna
		 Dział plików - strona główna
			
		 Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
			Wydawnictwa, Księga znaku, Logo Uczelni
		
		 Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
			Economic and Regional Studies / Studia Ekonomiczne i Regionalne
		
		 Tom VI, nr 2, rok 2013
		
			Tom VI, nr 2, rok 2013
		
		
		 Pobierz
		 PobierzStreszczenie: Wraz z rozwojem turystyki pojawił się nowy produkt turystyczny, jakim jest questing. Miejscem organizacji są głównie obszary o bogatych walorach turystycznych. Uwzględniając walory turystyczne, przestrzeń i atrakcyjność obszaru, questing dobrze wpisuje się w obszary wiejskie i formy turystyki wiejskiej, jaką jest agroturystyka. Poprzez questing agroturystyka może zyskać popularność i sympatyków wśród turystów, którzy chętnie chcieliby spędzić czas wolny na obszarach wiejskich. Do organizacji questingu pożądane są osoby kreatywne i dobrze przygotowane merytorycznie.