You have downloaded this file 0 times in the last 24 hours, limit is 0.
Your file downloads total 0 in the last 24 hours, limit is 0.

08_etnocentryzm_konsumencki...92039.pdf Pobierz

Opis:

Streszczenie: W artykule dokonano analizy postaw konsumentów wobec produktów regionalnych, która może być ważnym ogniwem przy budowaniu strategii działania na rynkach regionalnych i wykorzystywania nasilającego się umacniania lokalnych tradycji i odrębności. W artykule przytoczono wyniki badań dotyczących postaw etnocentrycznych wśród polskich konsumentów odzwierciedlających się w chęci nabywania polskich produktów. Przeanalizowano również przepisy Unii Europejskiej dotyczące produktów regionalnych. W artykule przeprowadzono dyskusję dotyczącą możliwości wykorzystania postaw etnocentrycznych niektórych grup konsumentów w celu wzmocnienia pozycji regionów i ich rozwoju poprzez kreowanie lub przywrócenie zapomnianych produktów regionalnych. Słowa kluczowe: etnocentryzm konsumencki, efekt kraju pochodzenia, produkty regionalne

Rozmiar:
240.0 KB
Autor:
Karolina Ertmańska
Wersja z dnia:
03.09.2011