Akademia Bialska Nauk Stosowanych : RSS

Tom V, nr 1, rok 2012 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja elektroniczna.

: ID | | | | Submitter | |
Page:  « Previous 1 2

05 ROLA INTERNETU W PROMOCJI USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH

:
Streszczenie: W niniejszym artykule przybliżono cele i narzędzia promocji, źródła informacji o ofercie gospodarstw agroturystycznych preferowa...
:
803.75 Kb
:
18.06.2012

04 OCZEKIWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH

:
Streszczenie: Celem pracy było rozpoznanie oczekiwań konsumentów usług gospodarstw agroturystycznych w wybranych gminach województwa lubelskie...
:
1,438.34 Kb
:
18.06.2012

03 ZNACZENIE TURYSTYKI W STRATEGII ROZWOJU GMINY

:
Streszczenie: W dążeniu do szybkiego rozwoju gminy i poprawy życia jej mieszkańców, należy podjąć szereg działań. Do najważniejszych nal...
:
280.01 Kb
:
18.06.2012

02 SPECYFIKA MARKETINGU W KSZTAŁTOWANIU FUNKCJI TURYSTYCZNYCH OBSZARU TURYSTYCZNEGO

:
Streszczenie: Celem opracowania jest próba przedstawienia roli marketingu w kształtowaniu funkcji turystycznej obszaru. Cechy obszaru, takie jak ...
:
266.27 Kb
:
18.06.2012

01 PRODUKT TURYSTYCZNY JAKO WYRAZ TRADYCJI I KULTURY REGIONU NA PRZYKŁADZIE WINA PORTO I MUZYKI FADO - NARODOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH PORTUGALII

:
Streszczenie: Praca poświecona prezentacji dwóch podstawowych produktów turystycznych Portugalii zakorzenionych w tradycji i kulturze tego kraju...
:
343.21 Kb
:
18.06.2012
Page:  « Previous 1 2