Oferta pracy nr 10/05/2021

Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim/j. francuskim

 

 

PROFIL FIRMY:

Nazwa firmy : Voice Contact Center

Adres firmy: ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa

Adres email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Osoba upoważniona przez pracodawcę do kontaktu z pośrednikiem pracy: Joanna Frańczuk

Oczekiwana forma kontaktu: e-mail

Telefon: 578-993-599

OFERTA PRACY:

Miejsce pracy: Lublin/zdalnie

Liczba oferowanych miejsc pracy: 10

Rodzaj umowy: zlecenie/pracę

Proponowane wynagrodzenie brutto : 26 zł brutto

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Zakres obowiązków :

  • Profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim/francuskim ( email; czat)
  • Wsparcie klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych
  • Rozwiązywanie zadań: konfiguracja, rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty itp.
  • Współpraca z zespołami z innych działów w celu rozwiązania eskalacji problemów i zadań w ustalonym terminie

KANDYDAT/KA:

Wiek: -

Oczekiwane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego/francuskiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)
  • Dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli-wsparcie w sytuacjach doraźnych i zwiększonego zapotrzebowania
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umie sprawnie obsługiwać klientów;
  • Sprawna obsługa komputera
  • Znajomość Pakietu MS Office oraz narzędzia Google
  • Znajomość platformy Android i / lub iOS
  • Zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
  • Umiejętność zorganizowania sobie czasu pracy i wyznaczania priorytetów

 

środa, 02 czerwca 2021 08:10 Poprawiony: środa, 02 czerwca 2021 22:36 Wpisany przez Anna Siedlecka