Z dniem 12.05.2022r. rusza nabór na zamknięte szkolenia wyjazdowe „Administrowanie systemem Windows Server 2019”.

Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu „Stawiamy na Rozwój Zintegrowany!” - Zadanie 9 - Rozwój kompetencji kadry zarządzającej i administracyjnej w zakresie zarządzania systemami informatycznymi.

W szkoleniu może wziąć udział 4 pracowników Działu Teleinformatycznego.

Planowany termin realizacji szkolenia to V–VII.2022 r.

Rekrutacja trwa do 16.05.2022 r. do godz. 15.30.

Decyzję o zakwalifikowaniu na szkolenia podejmuje Rektor uczelni w oparciu o analizę bieżących planów rozwoju zasobów kadrowych uczelni, analizę profili kompetencji poszczególnych stanowisk oraz analizę potrzeb szkoleniowych przeprowadzoną na etapie przygotowania wniosku.

  Wniosek_o_udział_w_szkoleniu_zamkniętym.pdf 

  Regulamin_rekrutacji_-_lipiec_2021.pdf 

  Osoby_zakwalifikowane.pdf 

  Harmonogram_szkolenia.pdf