Informujemy o możliwości wzięcia udziału w szkoleniu wyjazdowym pn.: „Prowadzenie książki obiektu budowlanego” (8 godzin).

Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu „Stawiamy na Rozwój Zintegrowany!” - Zadanie 6 - Rozwój kompetencji kadry zarządzającej i administracyjnej w zakresie zarządzania mieniem.

Szkolenie skierowane jest do pracowników Działu Inwestycji i Utrzymania oraz przedstawicieli władz uczelni.

W szkoleniu mogą wziąć udział 2 osoby.

Planowany termin realizacji szkolenia to X.2019 r.

Program szkolenia będzie obejmował m.in.: przeglądy budynków, tworzenie planu remontów, zarządzanie dokumentacją techniczną budynku, praktyczne wypełnianie KOB.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w ww. szkoleniu wypełniają załączony Wniosek o udział w szkoleniu zamkniętym i składają go w terminie do 20 września 2019 r. do godz. 15.30 w Biurze projektu, ul. Sidorska 95/97, pok. nr 370. (Godziny pracy Biura 7.30-15.30).

 

Decyzję o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe podejmuje Rektor uczelni w oparciu o analizę bieżących planów rozwoju zasobów kadrowych uczelni, analizę profili kompetencji poszczególnych stanowisk oraz analizę potrzeb szkoleniowych przeprowadzoną na etapie przygotowania wniosku.

 

Szczegóły odnośnie procesu rekrutacji realizacji zadania znajdują się w załączonym Regulaminie.

Dienstag, den 10. September 2019 um 07:16 Uhr Geschrieben von: Arkadiusz Franczuk